تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر : 11590

خودشناسی و خداشناسی باید محور کار شبکه تبلیغ قرار گیرد

خودشناسی و خداشناسی باید محور کار شبکه تبلیغ قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در همایش بصیرتی ویژه انتخابات پیش رو تحت عنوان چله تبیین در مهدیه رشت اظهار کرد: تبلیغ رسانه‌ای مهم‌ترین ابزار برای هدایت و جهت دهی افکار عمومی است. نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مؤلفه‌های اثرگذار در بخش تبلیغ بیان کرد: تبلیغ در


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در همایش بصیرتی ویژه انتخابات پیش رو تحت عنوان چله تبیین در مهدیه رشت اظهار کرد: تبلیغ رسانه‌ای مهم‌ترین ابزار برای هدایت و جهت دهی افکار عمومی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مؤلفه‌های اثرگذار در بخش تبلیغ بیان کرد: تبلیغ در سایه خداباوری، اندیشه محوری و تعقل صورت می‌گیرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خودشناسی و خداشناسی باید محور کار شبکه تبلیغ قرار گیرد، گفت: عملکرد شبکه تبلیغ زمانی در جامعه اثرگذار است که در پایه اندیشه‌های الهی و دینی و بر سایه منطق استوار باشد.

وی با بیان اینکه پیامبران مبلغین رسالت الله هستند، افزود: تبیین رسالت الهی بر دوش شبکه تبلیغ سنگینی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بردباری و صبر را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شبکه تبلیغ برشمرد و بیان کرد: صبر کردن در مسیر تبلیغ دین الهی بسیار مؤثر و ماندگار است.



منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.